#BiegamDobrze

Firma Fitbit zaprezentowała Versę 2, kolejną edycję swojego najpopularniejszego smartzegarka. Urządzenie może pochwalić się m. in. wodoodpornością do głębokości 50 metrów, wyświetlaczem AMOLED z funkcją Always On Display, modułem NFC i GPS, czy obsługą płatności mobilnych Fitbit Pay.

Ekran Fitbit Versa 2 pokryty został szkłem Corning Gorilla Glass trzeciej generacji. Oprócz dotykowej obsługi, producent zaopatrzył zegarek także w dodatkowy przycisk, który pomaga w nawigacji po menu.

Nowy smartwatch monitoruje aktywność i tętno (PurePulse 24/7). Oferuje ponad 15 trybów ćwiczeń opartych na celach. Posiada także zaawansowane funkcje monitorowania faz snu (Sleep Score), które dostarczają użytkownikom wyniki zależne od ich indywidualnego tętna, odpoczynku oraz przebudzeń. Inna funkcja - inteligentne wybudzanie, wykorzystuje natomiast uczenie maszynowe i budzi użytkownika w optymalnej fazie snu.

Oprogramowanie Fitbit Versa 2 zawiera preinstalowaną aplikację Spotify, dzięki której abonenci usługi premium tego streamingu muzycznego mogą odtwarzać ulubioną muzykę i podcasty. W zegarku można przechowywać i odtwarzać ponad 300 utworów muzycznych oraz dodawać playlisty z aplikacji Deezer.

Smartwatch potrafi wyświetlać powiadomienia o przychodzących wiadomościach, połączeniach, wydarzeniach z kalendarza oraz alertach z aplikacji. Wbudowany w Versę 2 mikrofon potrafi przekonwertować mowę na tekst, dzięki czemu użytkownicy posiadający telefony z systemem Android mogą odpowiadać na sms-y i powiadomienia bezpośrednio z zegarka. Według deklaracji producenta, Fitbit Versa 2 może pracować nawet do 5 dni na jednym ładowaniu.

Przy okazji premiery zegarka, producent zaprezentował również szczegóły swojej nowej usługi - Fitbit Premium, którą zamierza uruchomić jesienią tego roku. Zaoferuje ona spersonalizowane programy treningowe, w oparciu o dane zebrane od użytkownika, dogłębną analizę jego aktywności fizycznej i snu. Fitbit Premium ma być dostępna dla wszystkich opasek fitness i smartwatchy amerykańskiego producenta. Usługa ma kosztować 9,99 $ miesięcznie lub 79,99 $ rocznie.

Smartwatch jest obecnie dostępny w przedsprzedaży na stronie fitbit.com i u wybranych sprzedawców w cenie 199,95 euro. Zegarek występuje w kolorach: czarno-karbonowym, srebrno-szarym, różowo-miedzianym, bordowo-miedzianym i zielono-miedzianym.

Producent przewidział również wersję specjalną urządzenia - Fitbit Versa 2 Special Edition jest dostępna w cenie 229,95 euro. Posiada ona żakardową opaskę w kolorze granatowym i różowym z miedzianą aluminiową kopertą lub szarą ze srebrną kopertą, a także współczesną, dopasowaną klasyczną silikonową opaskę, odpowiednio w kolorach granatowym i oliwkowym.

Od października 2019 roku smartzegarek  będzie dostępny także w sklepach stacjonarnych. Jego dwie edycje specjalne – szmaragdowa i śliwkowa w miedzianych kopertach będą dostępne jesienią na stronie fitbit.com i u wybranych sprzedawców.

Foto | Źródło: fitbit.com